לקבלת עזרה מנציג
לרכישת המזרןאודותינו100 לילות ניסיוןשאלות נפוצות
העגלה שלך
צרו קשר
עליך לאפשר הפעלת סקריפטים בדפדפן לצורך תפקוד תקין של האתר
דף הבית » 

שירות ואחריות


תקופת האחריות על המזרן הינה 10 שנים ממועד הרכישה.


תיקון או החלפה של המזרן אינם מאריכים את תקופת האחריות ואינם מתחילים תקופת אחריות חדשה.


האחריות כוללת כל פגם פיזי במזרן שגורם לפיצול, סדק או שקעים בשכבות הנוחות, למרות שימוש רגיל וטיפול הולם במזרן.


החברה לא תישא באחריות לכל קלקול, בלאי או נזק שייגרם למוצר כתוצאה מחבלה, חבטה, תאונה, טפול אגרסיבי לשכבות הנוחות, בדי הריפוד וחומרי הריפוד, טיפול או שימוש רשלני כלשהו בלתי נכון או בלתי סביר.


 הוראות שימוש ותחזוקה:

  • אין לגהץ על המזרן.
  • אין לעמוד או לקפוץ על המזרן.
  • אין לקפל או לכופף את המזרן.
  • המזרן אינו מתאים לשימוש במיטות מתכווננות.
  • אין להשתמש בחומרי ניקוי העלולים להכתים או לפגוע בבדי המוצר.
  • יש לנקות את ריפוד המזרן בשואב אבק בלבד, יש להימנע משפשוף חזק בין שואב האבק לבין בד הריפוד.



בכל מקרה של בעיה או תקלה, או לצורך התייעצות, ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר בימים א'-ה', בין השעות: 18:00 – 09:00, אימייל: info@yo-Joe.co.il, טלפון : 06-6666666.  


 

דף הבית
אודותינו
לרכישת המזרן
העגלה שלך
100 לילות ניסיון
שאלות נפוצות
שירות ואחריות
מידע נוסף
מזרן יחיד
מזרן זוגי
מזרן ויסקו
מזרן אורטופדי
תקנון האתר
מדיניות פרטיות
צרו קשר