• | כיצד עובדת תקופת הניסיון ? |
| זה פשוט. אתה יכול לבדוק את המזרן שלנו במשך 100 ימים כדי להחליט אם אתה מרוצה מהמוצר שלנו או שלא. אם אתה מרגיש בסופו של דבר ש JOE אינו המזרן המתאים לך, פשוט צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לתאם תאריך איסוף חזרה ואנו ניתן לך החזר כספי מלא, עבור 100% ממחיר הרכישה. יחד עם זאת, אנו מבקשים שתיתן לעצמך זמן להתרגל למזרן החדש שלך, זמן הסתגלות הגוף למזרן חדש זה עניין של מספר שבועות ולכן אנו ממליצים לבדוק את המזרן לפחות 3 - 4 שבועות לפני שליחתו חזרה. |
• | האם לא צריך לבדוק את המזרן באופן אישי לפני הרכישה? |
| לא. אצלנו אתה מקבל 100 ימי ניסיון כדי להתרשם מהמזרן ולבדוק אותו בפועל. המזרנים שלנו מתוכננים לספק שינה מרגיעה ונוחה במיוחד עבור 99% מהלקוחות. להבנתנו, תעשיית המזרנים כיום מבלבלת את הלקוחות עם עודף היצע, טקטיקות מכירה ומחירים גבוהים. אנחנו מאמינים במוצר שלנו ורוצים לוודא שלקוחותינו יקבלו חווית קנייה פשוטה, הוגנת וללא דאגות ולכן אנו מציעים ללקוחותינו את ההזדמנות לבדוק את המזרן שלנו בפועל במשך 100 ימים ללא שום סיכון. אם המזרן אינו מתאים לך, פשוט ניתן ליצור איתנו קשר ולהחזירו אלינו ללא תשלום. |
• | האם בתקופת הניסיון המזרן צריך להישאר בעטיפת הניילון שלו ? |
| ממש לא. אנו רוצים שתתרשם מהמזרן וחשוב לנו מאוד שתהנה משינה הכי טובה שאפשר, והיא בוודאי אינה צריכה להיות על גבי משטח ניילון. עם קבלת המזרן החדש, אתה מוזמן להסיר את כיסוי הניילון ולהנות משינה נוחה וקסומה. |
• | איך אוכל להחזיר את המזרן במהלך תקופת הניסיון? |
| במידה ותרצה להחזיר את המזרון, עלייך ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו לצורך תיאום החזרתו. אנו נאסוף את המזרון מביתך ללא עלות נוספת ואתה תקבל החזר כספי מלא בתוך 14 יום ממועד האיסוף. |